|
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Opprinnelig lagt inn av nisse, her.
Pandora, kan jeg spørre deg, hvordan så magen di før du begynte med Jill? eller om du har mål før/etter, eller hvordan det gikk med vekta? Magen din er helt fantastisk   . jeg tar begge videoen samtidig men blir veldi sliten. prøver å jogge litt og. og selfølgelig spiser ikke noe som ikke er lov.
Jeg bare lurer på hva som er realistisk. Magen min er 86cm... Men var 105 4.januar
Hei nisse :-) Det som er litt dumt, er at jeg ikke har noe "før-bilde" eller mål før og etter. Jeg har aldri vært veldig overvektig - men tok av 6-7 kilo i starten av fjoråret vhja lavkarbo som hadde sneket seg på over tid; samtidg som jeg kjørte Jillian. Gikk ned fra str 42-44 til 38-40, og var veldig fornøyd med både mage og rumpe... slappet etterhvert av med trening uten å gå opp så mye i vekt - men sklei da ut litt i mål/omkrets. Nå har jeg igjen kjørt ganske hard disiplin med Jillian lenge, og merker tydelig forskjell: Klærne sitter finere, jeg har blitt strammere overalt - "muffin-toppen" forsvinner - og ser "innsnitt" under ribbeina (håper du skjønner hva jeg mener.. ), og rumpa løfter seg på en måte Må også nevne at jeg nå spiser ganske moderat lavkarbo - dvs tillater meg en del karbo så lenge jeg er flink til å trene.
Ellers har jo du hatt en fantastisk nedgang i midjemål!! Gratulerer Anbefaler igjen Jillian veldig varmt - men ville nok begrenset meg til en runde om dagen for ikke å gå fort lei - trkiset er nok å holde stand lenge! (Har kjørt"No More Trouble Zones" idag, den er super )