Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-11, 16:20   #2819
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Off, det høres ikke greit ut det der Prutti'n Forferdelig når man må ha papirer derfra for ditt og herfra for datt og ingen er behjelpelige med de papirene man trenger Beundrer deg virkelig som står på Håper det snart ordner seg sånn at du kan fokusere på deg selv
Og kjeft litt på de du! Selvsagt ikke akkurat den personen sin feil at det er et sånt byråkrati å skulle komme seg igjennom, men da kan de i det minste yte maks og ha forståelse for at ikke alle sykdommer er synlige i den grad at man har et stort sår eller halter, og at det er akkurat de sykdommene som faktisk er værst og krever mest..! Jeg er overbevisst om at den runda her er mye tyngre for deg enn den ville vært for en som har brukket bein og kun trenger styrke i armene for å hoppe seg rundt på krykkene og fikse opp i papirer her og der (og jeg kjenner ei som akkurat har vært sykemeldt i et halvt år akkurat pga et brukket bein faktisk, og hu la ikke sjul på at det værste med det hele var faktisk den psykiske delen ved å være sykemeldt.. ikke beinet i seg selv)...

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat