Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-11, 15:49   #2817
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Begynt å stamme Pruttis - eller ble du bare ivrig?
Fikkikke med megom de var noe særlig respons, derfor jeg dro det opp igjen. For gud forby at dere hadde avtalt å møtes og jeg ikke hadde fåt det med meg!! (Heter ikke Nysgjerrig for ingenting liksom)

Forresten: hadde du en link med lavkarboviner liggendes et sted? Skal på fest på lørdag...og har planer om å opprettholde ketosen serru'.

Klem!!

Snuppis! Var telefonen som spilte meg et lite puss med at jeg ikke fikk postet noen ting. Bedre to enn ingen
Det er lavkarbotreff for "hele forumet" 1. okt på Djengis Khan i Oslo. Vi trenger vel ikke ha samme dato egentlig?

Vinene ligger på bloggen, både rød og hvit, de fleste med restsukker-innhold, så de skal være trygge.

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Ooookey, where to begin?? Skravlekjærringer

Først Prutti'n, sender litt kjærlighet og en goood klem din vei Kan ikke være greit å sloss med papirmølla når man er syk, hva er det man sier: "Man skal være rimelig frisk og oppgående for å være syk i Norge" Håper det ordner seg

Takk for kjærlighet og goood klem Vet du, det er slitsomt nok å være syk, men i tillegg å ha en papirmølle og kontrabeskjeder hvorenn man snur seg... sykere? Mhm. Hadde skjønt det hvis det var en brukket fot som hindret personer å hinke innom kontor etter kontor, og det hadde garantert NAV også forstått, men når diagnosen ikke er fysisk...da spiller det ingen rolle. Da er det ingen ting som hindrer i å gå fra kontor til kontor, ydmykes herfra til himmelen og tilbake, bli sykere, mer sliten og utmattet. Sykemeldt for gøy? Nei. Er ingen som gjør dette mot seg selv. Kjefta opp "saksbehandleren" for sosial stønad i dag. Høylydt. Krakilsk! Alt for å hindre tårene igjen. Jeg er nordlending, dere kan ane aloen. Hvordan kan de hindre saksbehandling når jeg ikke har fått selvangivelsen enda? Hvordan kan de kreve den FØR saksbehandling? Er jeg magiker? Er jeg synsk?
Så, saken er den (og nå kommer alt bare strømmende); jeg får ikke sykepenger denne måneden fordi regnskapsfører på legekontoret jeg jobbet for ikke har sendt inn lønnsopplysninger. Flott.
Jeg får ikke sosial stønad å leve for fram til eventuelt sykepenger blir utbetalt fordi selvangivelsen ikke er klar + at skatteetaten ikke har til vane å skrive bekreftelse på slike ting (noe NAV også krevde). Jeg får heller ikke sosial stønad fordi bostøttekontoret ikke heller har til vane å skrive bekreftelse for innlevert søknad. Hvordan kan NAV kreve noe som div. instanser ikke "har til vane" å oppdrive? HALLO?!
Fint å leve med psykdom - den er til en viss grad gjenkjennelig når den melder seg. Men stresset rundt å håndtere den, leve et liv og være positiv, gå i behandling, ta vare på seg selv..... det må man nesten gjøre MED PENGER! Det var dagens.

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Takk alle.
Skulle veldig gjerne kommentert alt det dere sier også, men jeg fikk totalt 2 timer søvn i natt og har akkurat våknet nå (måtte jo legge meg igjen klokka ti for å prøve å sove litt og det funka!).

Appelsinpiken = zombie! Innflytting på hybel skjer i morgen og jeg har så vidt begynt å pakke. Må på butikken i zombietilstand og huske å få med massevis av gratiseskene og svarte søplesekker. OG isoporeske fra dyrebutikken til å frakte akvarie og fisk i. Sove litt til? Ja? Zzzzz

Kjempegratulerer med hybel! Håper du kommer deg inn i den uten videre stress. Bildene.... wow, dude! SMASK!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat