Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-11, 15:23   #2815
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Angående den leiligheten jeg har kikka på på finn... Det er ikke begynt bygging enda, de begynner å bygge i oktober og er forventet ferdig i april.. Det ligger her på "vessia", altså PERFEKT beliggenhet, hvor jeg er oppvokst og vil bli boende, det blir jo heeelt nytt og jeg håperhåperhåper at det ikke er solgt før jeg får svar av banken..! Ble lagt ut igår eller forigårs og 2 av 6 er allerede solgt That worries me, ALOT..!

HER er forresten leiligheten(e)

Oppdatering: Jeg skal i banken imorgen og krysser alt jeg har for at det skal gå bra og at de sier GO! Ringte han som selger leilighetene istad og da var 3 solgt allerede Begge endeleil i 1.etg og 1 endeleil i 2.etg.. Senterleilighet i første etg har mitt navn på seg frem til imorgen ettermiddag sånn at hvis banken sier ja, ja da spørs det nok om ikke jeg skal flytte inn der i april Jeg er sååå spent! Går litt rundt meg selv og lurer på hvor jeg ska gjøre av meg og hvor uendelig lang tid det er til imorgen og tur i banken Aaaah, klarer ikke fokusere på noe annet... Vil bare at den skal være MIN! Vil ha vil ha vil ha

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat