Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-11, 14:14   #1998
Metalgirl
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Metalgirl er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei igjen, da er jeg ferdig med 1 uke på ferie. Var ikke all verden med nedgang, men, er fornøyd med 0,5 kg ned på min første uke i fase 2. Var litt bortskjemt i slutten av fase 1, for da gikk jeg ned 300 gram om dagen. De siste dagene har det stått helt stille, faktisk litt opp... :-o Var på spinning 40 minutter for første gang på 4 mnd (...) på tirsdag, gikk kjempebra, men det kan jo ha noe med at musklene har fått masse protein, ikke noe melkesyre, men, kondisen er jo på bånn. Kanskje det var pga treningen at jeg gikk litt opp?? Vokst på meg 0,5 kg muskler på en spinningøkt... hah!

Men, jeg blir så bekymret når jeg hører om alle som vender tilbake til Eurodietten. Jeg håper jo at jeg kan gå over på lavkarbo når jeg er ferdig med ED, og at jeg da skal holde vekten. Men, man går vel bare opp igjen hvis man skeier ut?? Eller er det sånn at jeg en gang i året skal ha en ED-måned, og så gå opp igjen?

Det er godt å endelig få spise litt kjøtt og fisk igjen. Har nok spist litt for mye av det til middag noen ganger, men prøvd å kompensere med å spise mindre til kvelds. Sikkert ingen god idé. Nå skal jeg i hvert fall kjøre på med alle produktene jeg har, er ikke alle jeg liker, men, jeg har ikke tenkt til å kaste noen av dem. Må bruke produktene for alt de er verdt, og det er brudekjolekroppen. Venter i spenning på utdrikningslaget. Regner med å gå på en schmell der, har ikke drukket alkohol siden begynnelsen av juli. Og levd på 800 ED-kalorier pr dag. Blir nok ganske billig i drift den dagen... og deppa den neste uka pga kiloene som kommer til å renne på pga utskeielsen... vel vel, får satse på å drikke vin med lite sukker, og irish coffee med suketter. Og ikke spise brød/ris/pasta/potet den dagen heller. Gjøre det beste ut av det uten å freake helt ut. So far so good, 8 kg ned. Hyggelig når folk begynner å legge merke til nedgangen, men, så har jo de fleste sett meg opp og ned 10-15 kg flere ganger de siste årene. Puh! Godt å få skrevet litt her, lei av å snakke med folk om slanking og diverse dietter. Men i det minste FUNKER dette. Og da er det litt morsommere å snakke om det... hehe. Ha en fortreffelig dag.

Metalgirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat