Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-11, 12:35   #2812
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ooookey, where to begin?? Skravlekjærringer

Først Prutti'n, sender litt kjærlighet og en goood klem din vei Kan ikke være greit å sloss med papirmølla når man er syk, hva er det man sier: "Man skal være rimelig frisk og oppgående for å være syk i Norge" Håper det ordner seg

Appelsinpiken: Glemte meg jo helt bort istad, du blenda meg med bildene!=) GRATTIS MED HYBEL!!

Bente: Angående barndomshjemmet... Tok en prat med mamma og lurte på hva hun syntes i forhold til å kjøpe leiligheten jeg kikka på (avtale med banken imorgen, spent på om jeg kan få såpass i lån)... Hun svarte med: Neeei, hva jeg hadde tenkt? Jeg tenkte vel at du skulle bli boende der noen år jeg Hu er søt vøttø=) Men hu vil altså ikke selge enda, for hu tenker at om 8-10 år når hu og mannen pensjonerer seg at de kanskje da flytter hit... Hu flytta jo dit og fikk seg jobb der for han, og hu er veldig porsgrunnspatriot så jeg skjønner godt at hu vil tilbake hit når hu får mulighet til det.. Også har hu tankt som så at nåt hu har mulighet og klarer å beholde huset her mens hu bor der vil hu altså gjør det... Så da blir nok ikke barndomshjemmet mitt innafor rekkevidde for min del de nærmeste åra...

Angående den leiligheten jeg har kikka på på finn... Det er ikke begynt bygging enda, de begynner å bygge i oktober og er forventet ferdig i april.. Det ligger her på "vessia", altså PERFEKT beliggenhet, hvor jeg er oppvokst og vil bli boende, det blir jo heeelt nytt og jeg håperhåperhåper at det ikke er solgt før jeg får svar av banken..! Ble lagt ut igår eller forigårs og 2 av 6 er allerede solgt That worries me, ALOT..!

HER er forresten leiligheten(e)

Og iforhold til treff, det hadde vært sååå stas!!!=) Men vet ikke om jeg kan komme meg unna det familietreffet som er planlagt den datoen asså

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat