|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
Jeg susa rundt på nettet igår og fant den perfekte leiligheten med den perfekte beliggenheten! Vet ikke hva jeg ska gjøre nå asså...! Har jo egentlig innstillt meg på å kjøpe huset her og får pussa opp alt å få det som jeg vil, men my gaaad så deilig det hadde vært med noe heeelt nytt! Off, blei mye tenking det her...
Jeg har ikke sliti med det med passord når jeg skiver fra mobilen, har huket av på den "husk meg" eller "forbli pålogget" og da har det gått fint å skrive uten problemer=) Men her får jeg plutselig opp sånn innloggingsgreie fra epostbedrift når jeg bytter side.... Trykker bare avbryt jeg, så går det vekk
Tror det er akkurat det samme problemet vi alle har - så det er nok lavkarbo sidene det er noe feil med, ja - så lenge det forsvinner når jeg trykker avvis, så bryr jeg meg ikke så mye - ble bare litt stressa i går da jeg trodde jeg kanskje "mistet dere" - det kan jo bare ikke skje 
Hmmm, RikkemOr, hvis det er barndomshjemmet ditt, har riktig beliggenhet, du har råd til å sitte med det osv, så tenk nøye før du kvitter deg med huset. Er ikke så vanskelig å få det fikset opp hvis du tar ett rom av gangen. Jeg startet med dette huset i fjor høst, og har allerede fått gjort nesten alt innvendig - neste steg nå er det utvendige. Håper å få gravemaskin til å komme og grave opp hagen i slutten av august - september.....På lang sikt kan det hende du blir langt mer fornøyd med å bli sittende med huset - spesielt hvis du en gang får barn selv
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Goood morning!
Bente: Så bra at sønnen din har lagt om tenkemåten ang. mat og kost, både før og etter du endret. Reagerer ofte her inne på forum når mødre skriver at de selv har pakket i seg fett og proteiner, men barna på 2-10 år får sjokoladeboller, gele, chips osv med en gang de kommer hjem fra barnehage. Nesten så jeg blir provosert. Bror på 14 er ikke hjelpsom på det området heller. Han kjøper rett som det er snop og tar det med hjem, så sitter mamma å blir fristet og så klarer hun ikke stå i mot. Blir andre buller når jeg reiser hemmat
Her har det skjedd mye de siste dagene, det har nærmest kokt under topplokket. Det må vel til en gang i blant. Erfaringer blir man rikere av, synd det er det eneste man blir rikere av når det gjelder NAV. Verre kontorrytteri-bedrift har jeg ikke vært borti. Farlig å bli syk i Norge, får en si.
Ny runde i dag i byen, men kommer tidligere hjem. Skal lage den derre eggesalaten jeg har tenkt på i flere dager, samt det fordømte brødet som tar tre dager å lage nærmest :P Blir bra når det er klart til kvelds da Ha en fin dag
Godt å ha deg her Pruttilutten -Og jeg kommer mer enn gjerne opp og banker de NAV folka altså -eller var det kanskje sprengning vi snakket om å spesialisere oss på......
Ja, både sønnen og datteren min er flinke på å velge sunn mat. Jeg har egentlig alltid likt å lage mat, og posemat , ferdigmat og frossenmat har alltid vært så godt som bannlyst her i huset, alt har vært laget fra bunnen med masse grønnsaker og friske råvarer. Derfor kjenner jeg også at hele lavkarbo filosofien er veldig enkel for meg å adoptere - og tydeligvis også for barna mine Jeg har også alltid vært nøye på å lære ungene til å spise grønnsaker fra de var små, og de fikk bare godter i helgene (heheh - mens jeg selv smugspiste sjokolade når de var lagt om kvelden - ikke si det til noen....hehehe ) - jeg tror det er kjempesmart å få inn gode vaner tidlig, de er mest påvirkelige mens de er små
|