Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-11, 10:29   #2803
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Goood morgen

Jeg susa rundt på nettet igår og fant den perfekte leiligheten med den perfekte beliggenheten! Vet ikke hva jeg ska gjøre nå asså...! Har jo egentlig innstillt meg på å kjøpe huset her og får pussa opp alt å få det som jeg vil, men my gaaad så deilig det hadde vært med noe heeelt nytt! Off, blei mye tenking det her...

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

God morgen! Har fulgt dere og er bare innom for å si hei. Gratulerer med hybel og vektmål Appelsinpiken! Det ordner seg vet du. Er helt enig i at du ksn droppe vekta nå ja.

Velkommen Karillen. Gleder meg til å bli bedre kjent med deg og.

Jeg så Prutti stikke innom, det er bra!

Skulle skrevet noen ord til dere alle, men det er noe som ikke stemmer nå når jeg skriver på mobilen. Blir spurt om passord hele tiden, og er jo innlogget. Retur hjem i morgen, da er jeg tilbake.

klemmer!

Jeg har ikke sliti med det med passord når jeg skiver fra mobilen, har huket av på den "husk meg" eller "forbli pålogget" og da har det gått fint å skrive uten problemer=) Men her får jeg plutselig opp sånn innloggingsgreie fra epostbedrift når jeg bytter side.... Trykker bare avbryt jeg, så går det vekk

Appelsinpiken: Godt jobba! Du er heit ja, synes du skal være kjempefornøyd, droppe vekta og gruke målebåndet med god samvittighet

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat