Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-11, 09:14   #16
Alynna
Seniormedlem

Alynna sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Pepsi max, Cola light, Zero ...

Er det bare jeg som går på lavkarbo for å holde vekt og energi på plass,og ikke for at jeg er redd for e-stoffer?

Hadde jeg vært opptatt av "naturlig" så hadde jeg begynt med organisk mat og helsekost for 15 år år siden....

Jeg foretrekker å se på det enkelte produktet, enn å "føle" at kunstig er farlig og naturlig er greit, når det finnes så utrolig mange harmløse kunstige stoffer og livsfarlige naturlige stoffer. Derfor mener jeg det er feil å sette kunstige stoffer i en bås, og heller se på forskning. Dette må man gjøre siden vi tross alt har hatt mange tusen år til å prøve og feile (!) på kjente naturprodukter, mens en del kunstige stoffer er nye og bør undersøkes.

Fakta fremfor føleri....

Og som sagt, hovedpoenget mitt var vel at folk flest går vel på lavkarbo for vektkontroll...

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat