|
Sv: Juli-startere 2011
Jeg hadde veiedag i går og kunne notere et tap på nøyaktig 1 kilo den siste uken også. Jeg er veldig godt fornøyd!
Det er aldeles herlig å være kvitt søtsuget. Ha tre måltider om dagen som gjør meg god og mett og ellers ikke tenke mat i det hele tatt. Det eneste jeg forsøker å minne meg selv på igjennom dagen er å få i meg nok vann. Det går stort sett veldig greit. Jeg ønsker å ha i meg minst 3 liter vann om dagen og aller helst en liter mer når jeg trener utholdenhet. Ikke alltid jeg klarer det, men over 3 liter blir det.
Jeg trives godt på dette kostholdet og synes det er fantastisk hva det gjør med kroppen min. 8,3 kilo i tap synes meget godt. Jeg høster kommentarer over alt og klær som normalt passet først om flere kilo, passer nå. Til og med Den Komplette Slankebuksen gikk på så fint som bare det forrige dagen....*lykkelig*
Jeg er litt i tvil om kilomålet mitt er reelt, men tenker ikke så mye på det. Jeg har bestemt meg for å la kroppen finne sin vekt. Når jeg fortsetter på denne kosten er det jo akkurat det som vil skje. Kroppen vil finne den vekten den skal ha. Jeg tror at kroppen og jeg skal bli enige når den tiden kommer.
Lykke til videre alle sammen! 
|