|
Sv: Hvordan klare dere legge om i begynnelsen?
Sukkeravhengiheten din vil forsvinne etter hvert, tro meg. Er selv en X søtmoms. Var en skikkelig skaptafser/skapmus hver ettermiddag kveld i flere år. Etter at jeg nå har spist lavkarbo i mangen år, så er jeg svært skjelden en slik skapmus og ikke ofte jeg får det over meg at jeg MÅÅÅÅÅÅ ha noe søtt. Men slvfølgelig så har vi alle slike dager av og til. Men da takler vi det. Jeg hadde veldig hjelp av gele laget på fun saft. Hadde en skål med gele i kjøleskapet som belønning eller kos på kvelden. Eggedosis er også søtt og godt og mer mettende enn gele. 1 glass med cola zero el. i en overgangsfase. Husk at du skal avgiftes. Det er ikke bare, bare det. Kroppen din skriker ettersukker og karbohydrater i begynnelsen, men du er sjefen, så trapp ned du og unn deg litt mer kunstig søtning i begynnelsen for du vil automatisk kutte ned på det også etter en stund. Smaksansene dine blir liksom mer skjerpet når du spiser lavkarbo Ting smaker liksom mer, eller smaken kommer bedre frem. Ønsker deg masse lykke til, dette klarer du, husk det er du som er sjefen
|