|
Sv: Spiral ...
Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.
Min ble støtt ut etter ca 2-3 uker Men det hører visst til sjeldenhetene, så det er ikke noe du trenger å bekymre deg for.
Jeg blødde litt hele tiden i disse ukene og hadde tyngdefølelse. Det kjentes rett og slett ikke riktig ut, men jeg trodde bare at det var noe jeg innbilte meg. Dagen den kom ut var denne tyngdefølelsen enorm, så dersom du opplever noe lignende kan du jo være litt oppmerksom på at den kan være på vei ut. Men dette er altså ikke så veldig vanlig (min erfarne lege sa at jeg var den første pasienten hun hadde hatt som hadde opplevd det), og ikke noe du trenger å gå rundt å tenke på, men om du opplever det samme som meg kan du kanskje være litt oppmerksom. Dumt å bli gravid fordi man trodde man var beskyttet og så har spiralen forsvunnet i do 
Hm, no er det ei stund sida eg satte den inn, eg blør ein del fortsatt, i løpet av tre veker har eg hatt kraftige blødninger som varte i 4-5dagar...
Dei andre dagane har eg småblødd heile dagen..... 
Snakka med legen og han sa det kunne ta opptil 3 mnd før den oppfører seg som den skal..... So får vel berre smøre meg med tolmodigheit.....
Eg satte inn kopar-spiral etter fødselen for 3 år sida, men den kom faktisk ut dagen etterpå! 
sto opp om morningen og kjente at det var noko som ikkje stemte heilt... Gjekk på do, og so ut på verandaen.. Då eg satte meg ned hoppa eg opp igjen av smerte... inn på do, og kunne dra den ut, for då var den rett "innafor".... 
såh, no håpar eg at det blir bedre snart, har lite menssmerter då, kun noken av dagane.... men i og med eg ikkje klarar å bruke bind, so e eg blitt temmelig lei tampongar...............
Har blødd som ein stukken gris nokre av dagane..... 
Men takk for masse gode svar!! 

|