Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-11, 17:33   #4
Alynna
Seniormedlem

Alynna sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: P-piller og ketogent kosthold

Deja vu...

Jeg gikk på Yasmin selv for noen år siden og det gikk fint. Brukte det i ganske mange år med noen pauser her og der, avhengig av sivilstatus.

Skulle få besøk av ny kjæreste her i mars, fra USA, og begynte på pillen første dagen i mensen midt i februar. Da hadde jeg vært i ketose mer eller mindre siden september, (første gang jeg har gjort lavkarbo, forøvrig). Droppet ketosen siden vekten min var passe og jeg ikke ville stinke aceton mens han var her.

Jeg begynte å småblø akkurat en time etter at jeg hadde tatt pillen, hver dag, bare noen dager etter at han kom hit :S Ikke nok til at det ble helt uappetittelig å ha sex, men det var litt småømt noen timer hver dag, og det er ikke like kult med lyserosa flekker her og der (sorry detaljene)

Dette har aldri skjedd meg før! Er 33 år og fikk Yasmin utskrevet første gang da jeg var 19, så det var ganske fortvilende. Mener jeg har lest om andre her inne som har hatt merkelig mens i forbindelse med ketogent kosthold og p-piller også...

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat