Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-11, 17:14   #540
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 49
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Da må du jo være forferdelig slapp? Jeg var helt elendig før jeg kom igang med levaxinen... Den er ikke farlig, vøttø Og det er jo bare det stoffet vi mangler, så en tilsetter jo ikke kroppen "dop" av noe slag. Men herlig at kostholdet hjelper da Jeg får dessverre ikke trent stort nå, da jeg har fått ødelagt ankelen etter et ankelbrudd i fjor. Før gikk jeg 12 km om dagen og trente både aerobic og styrke. Nå er jeg heldig om jeg får gått en km på en god dag, da foten er i feil posisjon og gir en veldig feilbelastning. Feilsatt bedøvelse i ryggmargen (hva heter det igjen?) har gitt meg ryggproblemer, så styrke og sykling gjør vondt også... Føler jeg har en del odds mot meg for tida, kan du si

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat