Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-11, 16:42   #5
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen her med samme mål som meg?

Jeg sniker meg inn her litt Er 153 cm høy og startet på 73,4 kg (ketogent fra 70,6). Det med målvekt er kjempevanskelig - det er jo årevis siden jeg var normalvektig! Så jeg bestilte meg en time for kroppsanalyse på helsestudio (InBody-analyse) og fikk estimert en "ferdigslanket" vekt på 55 kg. Altså ganske høyt i bmi-skiktet (skal veie mellom 42 og 58 kg ifølge bmi). Nå veier jeg 57,4 og føler meg egentlig ganske ferdig. Det er jo bare etpar kilo over idealvekt Dersom man er usikker på hva man bør veie som normalvektig vil jeg sterkt anbefale en slik analyse - jeg slappet iallefall bedre av når jeg ikke trenger å pine meg ned i 50 blank Nå hadde jeg sikkert ikke gjort det i noe fall, men likevel. Bare et tips, altså

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat