Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-11, 11:07   #27
Konkelimonke
Seniormedlem

Konkelimonke sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av krokodillen, her.

Ingen av barna mine har fått noe problemer med luft i magen når jeg har spist blomkål. Ikke etter brokkoli, løk eller noe som helst annet, heller. Jeg hadde ikke latt være å spise noe sunt og næringsrikt i tilfelle barnet skulle kunne reagere, det er mange som tåler alt dette helt fint.

Jeg spiser også lavkarbo mens jeg ammer, begynte under graviditeten, og det fungerer helt supert. Barnet har hatt fin vekstkurve hele veien, og er frisk og sunn (samt vill og energisk, med god konsentrasjonsevne og godt humør). Kan ikke forestille meg at høykarbo skulle ha vært noe bedre på noen som helst måte.

Eg satsar på at mini ikkje vert plaga med luft i magen her heller. Så langt har det gått bra, og eg har ete lavkarbo slik eg vanlegvis et lavkarbo. MEN eg har litt problemer med luft i magen av brokkoli sjølv, så då tenkjer eg at det eg får luft i magen av smittar av på mini??? Mogleg det er eg som tenkjer feil...

Eg er utruleg spent på vekstkurven til mini her ja! Jentungen FAUK i vêret rett og slett, sprengte alle kurver når det kom til vekt det fyrste året, eg serverte ho rein fløyte verkar det som. Og då åt eg høgkarbo. Så eg er utruleg spent på om mini kjem til å legga på seg gjevnt, ikkje skyta i vêret slik som søstra si. Hehe! For han et jo på ein måte lavkarbo han òg, då ikkje mjølka er reint sukker

Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat