Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-11, 10:58   #25
Konkelimonke
Seniormedlem

Konkelimonke sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av imtrying, her.

Hei Så flink du er som begynner så kjapt etter fødselen med en så stor motivasjon
Jeg har en sønn på 6mnd og ammer enda, men jeg er redd for at han/vi ikke får i seg det han/vi trenger når jeg er på lavkarbo.. Tar du noe vitamintilskudd eller noe i tillegg?

Hei på deg, og takk for at du stakk innom!
Nei, eg tek ikkje noko vitamintilskot i tillegg... men vurderer å starta oppatt med både tran og sanasol (hadde det som vane saman med jentungen, at me tok begge delar etter middag...), slik at eg iallefal får tranen Og gutungen skal få litt tran etterkvart.

Og eg trur det er slik som carisma svarer, at næringsstoffa går fyrst over i morsmjølka, for så å gje restane til mor Eg er ikkje redd for at poden ikkje skal få det han treng i alle fall, han verkar no nøgd så langt! (sjølv om han er på auking nr 2 på 13 dagar...!)

Så, det er berre til å hoppa over på lavkarbo om du føler deg vel med det! Kanskje noko a la Fedon?

Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat