Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-11, 10:03   #19
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor fanatisk må man være?

Det er nemlig det du ikke har opplevd enda.

Du starter med to uker med "dette er lov-mat". Du fråtser enkelt og greit i tidligere nei-mat". Atkins-induksjon-siden er fin her inne, der ser du listen med ja-mat. Av den første grønnsakslisten hans kan du faktisk spise ubegrenset, blås i mengden der. Ingen blir feite av for mange salatblader eller brokkoli.

Du får: Egg og bacon, kylling med skinnet på, entrecote med alt fettet, nakkekoteletter av svin der du skal spise ihvertfall fettranden. Du skal ha smør på alt, lage dressinger med maaaasse olje. Spise seterrømme, græddost. Du kan ha kokte egg i kjøleskapet og hakke dem med masse majones og spise når du fyser!

Du bør ha med deg litt jamat i veska slik at du har noe å bite i mens du får dette til. Ut i uke to om du virkelig har satt i og tent fettbålet (etter å ha hatt en litt røff start, dag tre er alltid bedriten) så går du igjennom lysveggen, stopper midt i frokosten stappmett og lurer på hva man mener med søthunger. Derfor preker vi. Det er så deilig.

Det hjelper med kromtilskudd i starten. I tillegg trenger du magnesium på kvelden.

mvh hun som vet at hun blir fetere av en pose chips hver dag

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat