Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-11, 08:56   #9380
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Håper du har rett, Photo, og det har du jo som regel også. Jeg skulle egentlig ikke veie før torsdag når det er veiedag, men vekten fristet sånn i dag tidlig.. Nå er det jo veiedag i morgen så da veier jeg nok igjen, men etter det skal det gå 1 uke i mellom! Tror jeg stresser ekstra mye nå jeg mellomveier sånn som dette..

Selvfølgelig har jeg rett!

Eksempelvis veide jeg på søndag 200 gram mindre enn på lørdag, mandag 600 gram mer enn på søndag, på tirdsag 200 gram mindre enn på mandag og sånn går no dagan. Jeg veier meg hver dag (plotter alt i en graf, regner ut gjennomsnitt etc, ja, jeg vet -nørd), men jeg anbefaler det ikke dersom man lar seg plage av de naturlige variablene.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥