Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-11, 08:44   #9378
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

WHAT, har jeg klart å gå glipp av den IGJEN? Baah. Må kanskje investere i TV2 Sumo da, bare for å få sett den...

Det er jo bare å se den på nett-tv, da. Den ligger der.

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

eh jeg er litt nervøs nå og jeg håper noen kan berolige meg litt.. Jeg begynte på ketolyse igjen for 2 dager siden og jeg gikk på vekta igjen i dag, jeg hadde gått opp 200g og jeg lurer på om dette er noe å bekymre seg for? Vil vekten gå opp litt før den dropper, eller burde den ha gått ned innen nå? Vil ikke noe mer opp i vekt, så hvis ketolyse gir meg vektoppgang denne gangen så slutter jeg på dagen.

Kjære deg, dette er ingenting å tenke på. 200 gram opp på en dag kan være et kjøkkenglass med vann, det kan være mat i tarmene, det er INGENTING! De fleste har en naturlig variabel uka gjennom, selv kretser jeg gjerne rundt på en hele kilo opp og ned, om du blir så stressa av å tenke at 200 bittesmå gram ikke lover godt, så kanskje du burde begrense veiinga di? Men vær så snill å glem de 200 grammene, da!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥