|
Sv: Føler vi mangler en skravletråd
Hadde et slikt forhold med eksen min etter at det ble slutt. Og det funket fint for han, men etter hvert funket det ikke for meg. Ville ikke være med en som bare ville ha det gode, for det er ikke slik verden fungerer. Jeg er en pakkeløsning liksom Og så er det jo det med å vite at han er der om noe skjer. Hva om du blir uventet gravid? Og så tenker jeg litt på det at du er da vel verdt at en mann vil være med deg? At han føler at du er den rette, at det ikke er noen tvil. Fuckbuddies er greit nok det om begge føler for deg, men når den ene egentlig vil ha mer så kan jo den parten ende opp med å bli skikkelig såret. Hva skjer om han møter en annen? Det er jo ingenting som binder han til deg? Han vil ha deg i sengen, men vil ikke forplikte seg til deg..... Jeg synes du fortjener bedre enn det. (hoooida, her lekser vi opp for folk vi ikke kjenner ) Ta det positivt, det er ikke ment for å være kritikk mot deg på noen måte. Men jeg kjente på de følelsene av at jeg ikke kunne kreve noe, var så redd for å miste han. Men han valgte jo å ikke være i et forhold med meg, ikke sant....
Stresser med proteiner for tiden, med det resultatet at jeg pakket i med 280g kyllingfilet for å være på den sikre siden. Joda, det ble nok, mer enn nok faktisk, og det var igrunn ikke spesielt godt etter hvert 
|