Woooooohooooo!!! Ser ut som eg får begge deler! Eg skal skrive ned brevet her, so kan dåke hjelpe meg å tolke det!! Det kom fra Aleris i Bergen!: ""Kjære Henriette Henvisning til kirurgisk behandling hos Aleris Helse Dette er ein bekreftelse på at henvisning mottatt den 8.juli 2011 er vurdert av spesialist i plastikk kirurgi. Vurderingen av henvisningen konkluderer med at du ikke er i den høyest prioriterte pasientgruppen som har et rettslig krav på nødvendig helsehjelp innen en viss frist. Dette innebærer at du muligens vil måtte vente noe lenger, men vil likevel få relevant behandling. Dersom du synes ventetiden blir lang, kan du kontakte Kontoret for fritt sykehusvalg, tlf .... ...... .... De kvotene Aleris sykehus har fått tildelt av Helseregionene tilsier at vi ikke kan vurdere/operere mer enn et visst antall pasienter pr. år, vi har derfor noe ventetid. Ventetiden på konsultasjonstime er for øyeblikket på ca. 15 uker. Brev med dato og klokkeslett til konsultasjonstime vil bli tilskrevet om ved et senere tidspunkt... Med vennlig hilsen Aleris sykehus, avd. Bergen."" Måtte lese brevet nokre gangar før eg fant ut at det ser ut som eg får det... Ser ut som eg får det dekka, men sida eg ikkje er ein pasient det hastar med, vil det ta litt lengre tid... ?? Eller er det kun konsultasjon dei har gitt meg??? Er liksom litt for godt til å vere sant.....