|
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.
Min motivasjon er rett og slett en kropp som krangler og roper i smerte om jeg ikke trener. Jeg har trent daglig siden februar og ser for meg at det må jeg bare fortsette med om jeg skal være best mulig venner med denne kroppen. Jeg har ikke valg rett og slett.
I likhet med å spise lavkarbo for resten av livet må nok livet mitt også innebære mye trening. Jeg kan leve greit med det.
Jeg har forsøkt å slurve, altså hoppe over en dag eller to, men må betale så dyrt for det at det ikke er et reelt valg. Jeg må bare presse inn trening uansett hvor full dagen måtte være.
Trening 2-3 ganger i uken er jo kjempeflott og også noe du bør ta siktemål på å fortsette med. Trening er viktig for helsen. Uansett. Sånn er det bare! 
Utorlig bra, godt du lytter til kroppen din! Noen ganger er kroppen en real "drittkjerring/drittsekk" men hvis man bare lytter så oppfører den seg for det meste bra!
jeg sliter med ryggen pga bekkenløsning i svangerskapene mine. Men hvis jeg trener 2-3 ganger i uka så holder jeg alt under kontroll!
|