|
Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)
Opprinnelig lagt inn av koko75, her.
Hei Konkelimonke!
Deg må jeg følge, har nesten identiske tall som deg, 68 før graviditet, 86 før fødsel og 80 etter. Nå er jeg vel på 78 7 uker etter at minsten er født. Lavkarbo er helt nytt for meg og foreløpig leser jeg og har formell start 1/9.
Jeg er ikke av dem kiloene renner av på ved amming, og sist kjørte jeg GR på egenhånd. Det som slår meg når jeg leser dagsplanene dine er at jeg synes det ser ut som du spiser veldig lite. Blir du virkelig mett på dette her? Amming gir meg okshunger... Legger du inn på diett.no eller tilsvarende og vet hva du ligger på i kcal i tillegg? Sorry, jeg er vant med å tenke kcal fra sist runde. 
Velkomen inn i lavkarboverden! Artig at me har så likt utgangspunkt! Supert om me kan følga kvarandre 
Eg er heller ikkje av det kaliber som er velsigna med ein kropp som slepp kiloane ved amming, førre gong gjekk eg OPP av amminga... Det vil eg ikkje denne gongen!
Jo, det er mogleg eg et lite, men eg er ikkje så svolten - eg et når eg er svolten igrunn og hiv innpå med vatn! Har aldri drukke så mykje vatn som eg gjer no i alle fall!
Eg legg ikkje inn maten min på diett.no nei... Men kanskje eg burde det? Eg er ikkje så opptatt av kcal, det er ikkje poenget på lavkarbo. Det eg er opptatt av er karbisar eg får i meg i løpet av ein dag... Men eg har igrunnen ikkje peiling på kor i landet eg ligg når det gjeld det heller for tida.... Eg har likosom litt andre ting å gjera på no kjenner eg, kanskje når kvardagen er meir innarbeidd att 
Lukke til i alle fall, gler meg til å følga deg òg 
Heijhå!
|