Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-11, 10:20   #2725
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen alle sammmen=)

Håper du straks er inne igjen og blåser ut litt her hos oss om det er det du trenger Prutti'n Og enig med Dollsine, om du blir borte noen dager må du for all del komme innom og si hei så vi vet du fortsatt henger med

Appelsinpiken: Så fantastisk med str 28! Trur jeg gikk på undomsskolen sist jeg fikk på meg no sånt jeg... Kjempeflink har du vært, kjæresten din kommer sikkert til å synes du er superdigg!=)

MariaB: Godt å høre at formen er litt bedre, whiskeystemme er lekkert vettu Håper den ikke blir helt borte for deg så du får snakkeforbud å greier, for DET kn ikke være greit alene med 2 små

Så bra at du er kommet igang Nyskjerrig nok=) Deilig når det liksom bare er den naturlige måten å spise på, og man ikke trenger å tenke så sykt mye over det=)

Edit, etter alt hadde kødda seg til når jeg posta.. Det var ca dette som egentlig sto:
Ja, og forresten.. Jeg møtte vekta med en kilo opp igjen, jeg hater 80-tallet asså... Mensen tar aldri slutt heller, sikker på det er ettellerannet med p-piller+lavkarbo... overbevist faktisk... Blitt invitert på stranda idag også, men har ikke lyst å vise kroppen min der, så finner nok noe annet lurt å gjøre=) Håper alle får en fantastisk dag i allefall!=)

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat