Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-11, 10:02   #2724
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen damer!!

Grattis med bukser - og den gode feelingen til Appelsinpiken! Kan nesten ikke beskrives det der, kjenner meg igjen. (når jeg fikk på meg de som har ligget bakerst i skapet) Fantastisk! Sikkert lovely å shoppe de - for ikke å snakke om når du finner anledningen til å bruke de. Enjoy!

Humper i veien Pruttis? (Eller ble du arrestert for den hussprengingen?? *baker lavkarbokake med baufil inni og kommer å redder deg*) Hva skjer a'? Trenger du tid så tar du deg tid - og trenger du en (eller flere) å lene deg på så gjør du det. Bare du gjør det som er best for deg! Litt-for-lang-og-litt-for-hard-klem på tur nordover til deg.

Resten av hurven:
Jeg var litt usikker etter ferien hvordan jeg skulle revitalisere og "angripe" lavkarbohverdagen igjen - men det ser ut til at det gikk for det meste av seg selv egentlig. Dvs spisevanene er som de skal (omtrent, ikke sjekket med Diett.no). Usikker på ketosen, - men for å slippe skuffelsen så venter jeg med testingen til det har gått noen dager til.
Kjenner også at forrige ukes kaos sakte men sikkert antakelig skal kunne brukes til motivasjon - og ikke bare depresjon. For en ting har jeg tatt meg faen på: hvis jeg noensinne blir satt på en vekt igjen - så skal jeg ikke bli møtt med det tallet.

Så damer: - ha en sterk og stolt dag!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat