|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
I dag gikk alt skeis. Spiser heller en vanlig sjokkis enn en sukkerfri-men-vær-så-god-å-tilbring-resten-av-dagen-på-do-sjokolade.
Dokumentar på TV2 i sort-hvitt. Dog, trist dokumentar da.
Sa jeg at jeg drømte at mamma, NCIS og jeg sprengte huset hans (og han) med håndgranat? Gøy. Jeg er så fæl.
Jeg blir gjerne med i den drømmen asså, u, me, Tony & McGee Ja, og såklat skal mamman din, Dollsine og resten av gjengen også få være med Eller Dollsine ville kanskje helst bare etterforske oss? 
Jeg reagerer heldigvis ikke så altfor ille på maltitol, det blir... ehh... luftig men ikke no mer...
Jeg så også på den dokumentaren, trist og uvirkelig.. Men likevel litt åreit å få litt mer info, og litt om hvordan det ble oppfattet av de som var der 
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Få det ut du - skjønner at det er kiipt å vente på resultater. Blås ut først, så legger du en plan og så følger du planen til punkt og prikke en periode for å se om det da hjelper
Ja, jeg bør og må vel legge en plan for så å følge den... Det er bare så vanskelig noen ganger føler jeg.. For planen går ikke å følge fra punkt til prikke når jeg er på jobb... Og sånn som nå blir det jo en uke i Bergen på hotell + kurs.. Det gjør det også litt vanskelig.. Og da føler jeg at jeg på en måte stadig blir motarbeidet av alt rundt meg om du skjønner... Nå begynner jeg jo snart på skole og, så da blir nok ihvertfall det brødet jeg laga en god venn til nistepakke Men ser for meg at det blir noen nye utfordringer på den kanten også=) Jæjæ, sånn går nu dagan...
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Rikkem0r: takk for info. Så mange kapsler er uaktuelt.. Spørs om jeg må sjekke ut denne udo'en lell da. Magen min gjør at jeg må opp en til to størrelser i klærne; jeg greier bare ikke at det strammer/tyter ut. Men det orker jeg ikke å tenke på nå. Jeg er veldig helt med deg når du sier at ingenting funker for tiden! Vet akkurat hvordan du har det vennen. Stor klem sendes herved sørover!
Sender en goood klem tilbake Og anbefaler deg å prøve Udosen i allefall.. Men vil du spare noen kroner bør du bestille fra iherb... Det er ganske så dyrt på helsekosten 

|