Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her. Jeg peiser i hele greia. Aner ikke hva jeg skal ha hviten til når jeg er restriktiv på proteinene i utgangspunktet, så den sparer jeg ikke. Har hendt at jeg har bare brukt plommen, men kjenner ikke noe forskjell på smaken. Kanskje det har noe å si på konsistensen?? Skiller kun egget i eggemelka, for der takler jeg ikke hviten. iiiisj. -- I dag gikk alt skeis. Spiser heller en vanlig sjokkis enn en sukkerfri-men-vær-så-god-å-tilbring-resten-av-dagen-på-do-sjokolade. Dokumentar på TV2 i sort-hvitt. Dog, trist dokumentar da. Sa jeg at jeg drømte at mamma, NCIS og jeg sprengte huset hans (og han) med håndgranat? Gøy. Jeg er så fæl.
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Jeg peiser i hele greia. Aner ikke hva jeg skal ha hviten til når jeg er restriktiv på proteinene i utgangspunktet, så den sparer jeg ikke. Har hendt at jeg har bare brukt plommen, men kjenner ikke noe forskjell på smaken. Kanskje det har noe å si på konsistensen?? Skiller kun egget i eggemelka, for der takler jeg ikke hviten. iiiisj. -- I dag gikk alt skeis. Spiser heller en vanlig sjokkis enn en sukkerfri-men-vær-så-god-å-tilbring-resten-av-dagen-på-do-sjokolade. Dokumentar på TV2 i sort-hvitt. Dog, trist dokumentar da. Sa jeg at jeg drømte at mamma, NCIS og jeg sprengte huset hans (og han) med håndgranat? Gøy. Jeg er så fæl.
Jeg bruker også somoftest hvitene i is - om jeg ikke skal bruke dem til feks sorbet etterpå Håper du koste deg med den sjokoladen, og at du setter strek over det og ikke går rundt med dårlig samvittighetvennen Hehehe - er du krimelsker som meg Kanskje vi skulle fikset noen sprengte hus sammen...