VELKOMMEN TILBAKE FOKSY!!! Jeg begynte å bli bekymret for deg!! Og så hadde du bare ferie Typisk å bekymre seg uten grunn Du kommer fort inn i lavkarboverden igjen, bare vent. Vi har alle vært ute en liten tur og kommet oss inn igjen. Så det var du som brukte endomondo ja; den viser ulik lengde på turene, og jeg går samme rute og så mye slingrer jeg ikke fra side til side på stiene når jeg går. Den ruta jeg gikk i dag har flere ganger vist 9,6 km, og i dag var den 9,1. 500 meter forskjell er ganske mye. Men, jeg skal forsøke å låne meg en skikkelig gps og sjekke alle rutene jeg går. Kjekt å vite! Jeg tenkte å forsøke å steke squash og lage potetgull i kveld; noen som har prøvd det? Fant ut at jeg måtte ha i fett i panna, men det blir fort brent. Tips anyone? Hm Rikkem0r: den varmefølelsen skulle jeg gitt mye for å kjenne.... I ferien har jeg vært frossen kun ett par ganger, og jeg gruer meg til å begynne på jobb neste uke. Regner med å komme tilbake til gamle tralter med frysing og det som verre er. Hadde det vært bedre med Udo-kapsler; slik de jeg linket til? Cocosaen greier jeg; og er det for ille så skyller jeg ned med iskaldt vann eller noe med smak. Jeg ville vært et godt eksempel på om det fungerer på magefettet; det er der det har samlet seg mest opp igjennom årene. For min del er alle med relativt flat mage slanke - om de så er 120 kilo og uten hengemage så er de slanke. Det sier litt om hvordan jeg ser på magen min??