|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hei alle sammen 
Jeg er ikke helt bortevekk, bare vært mye ferie i det siste. Da jeg dro på en ukes seiltur la jeg lavkarboen på hylla, og nå har det gått en uke til, uten at jeg har kommet helt i gang igjen. Men jeg har ikke gått opp i vekt ennå heller da, så jeg blir vel ikke stressa før vekta kryper oppover igjen heller 
Orker ikke å lese alle innleggene fra sist jeg var innom, men Dollsine, det er jeg som bruker Endomondo, og jeg føler som regel at den er korrekt. Men du kan gå inn på iform.nu og legge inn dine egne ruter, under ruteplanlegger, i et kart du søker deg frem i. Da får du opp nøyaktig km 
Bente1: Jeg har gått til tankefeltsterapeut, og det hjalp veldig for meg! Healer ikke helt det samme, men om du føler det funker så er det jo verdt det. Det er ditt liv 
Resten har jeg ikke fått med meg, men jeg håper alle her inne har hatt en fin sommer, vektnedgang, eller trivsel med kropp og helse..også skal jeg prøve å bli litt mer aktiv her igjen etter hvert. Må bare komme i gang igjen med lavkarbo først føler jeg 

|