Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-11, 19:24   #68
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Eg er kjempetrøytt og held på å sovne her eg sit. Det blei litt seint i går kveld (eg er altså ikkje nokon natteravn akkurat) og ettersom eldstejenta mi har bursdag i dag, og var så spent på å få åpne presangen frå farmor med det same ho vakna, ja så sørga ho for å vakne ti på halv fem. Etter å ha pakka opp og kledt på seg den fine kjolen som var i gåva, kom ho inn til meg... Jadda. Sove meir...!!

Trur ho får ha bursdag kvar dag eg, for da får eg ho i alle fall vaken og opp av senga tidleg, hehe. Eg har vore på første dag av eit langvarig kurs, og da alle andre rundt bordet sat i kantina med kjøpte rundstykke, så var det litt koseleg at min lavkarbomatboks fikk i gang praten

Ellers så har det vore ein del små kjelkar i vegen i dag, og eg har mest lyst til å legge meg. Men det går nok ikkje enda, dessverre.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat