Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her. Wow Bente, healer! Jeg har aldri prøvd, men er ganske så tilbøyelig til å tro på det Så så lenge du føler det funker synes jeg absolutt du skal gå=) Og nå fikk jeg sååå lyst til å prøve meg på det brødet ditt jeg også, for brødskive med jordbærsyltetøy og gulost det er leeenge siden jeg har kunnet spise og det er sååå digg! Må vel ta meg en tur på helsekosten å se om de har kokosmel da, for pakka fra iherb har ikke kommet enda..=)
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
Wow Bente, healer! Jeg har aldri prøvd, men er ganske så tilbøyelig til å tro på det Så så lenge du føler det funker synes jeg absolutt du skal gå=) Og nå fikk jeg sååå lyst til å prøve meg på det brødet ditt jeg også, for brødskive med jordbærsyltetøy og gulost det er leeenge siden jeg har kunnet spise og det er sååå digg! Må vel ta meg en tur på helsekosten å se om de har kokosmel da, for pakka fra iherb har ikke kommet enda..=)
Tusen takk, RikkemOr Og ja, det brødet er verd å prøve. Med søtning i og krem eller glasur på toppen tror jeg det kan bli en deilig kake også -Og mer enn 80% fett!!! Dere er såååååå skjønne alle sammen, er så glad i dere! Kan ikke få sagt hvor glad jeg er for at jeg valgte å være med i denne tråden