Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-11, 18:22   #2688
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Kjære Bente. Du har all min støtte for å fortsette hos healeren. For mange mange år siden var jeg også hos en, og ble bedre - dette til tross for at jeg overhodet ikke trodde på det. Og da mener jeg overhodet ikke. men jeg kunne ikke la være merke at smerter i den ene foten forsvant i flere måneder. Noe som ikke fysioterapi og operasjoner hadde greid. Altså kan det ikke bare være troen. Men som flere andre sier, velg en som er seriøs - det er viktig for deg å jobbe med deg selv og da må vedkommende være ordentlig og gjøre ting skikkelig!!! Det er mer mellom himmel og jord enn hva vi tror; jeg har en venninne som har hatt evner i mange år men hatt dem "gjemt". Nå har de blomstret og det er nesten litt skummelt noen ganger når hun påpeker at jeg har vondt på plasser hun ikke kan vite om. HUn har varme hender, men på meg virker de ikke. De virker på ungene hennes så... Jeg var forresten hos hypnotisør i Trondheim for noen år siden, for å få hjelp til å slutte småspising ol. som en del av slanking. Han tok meg på kornet og spurte hvorfor jeg småspiste og mens jeg svarte så jeg selv at mye av årsaken lå i oppveksten og et dårlig forhold til foreldrene mine - noe jeg egentlig visste men ikke hadde tatt innover meg. Han fikk meg til å tenke og sette ord på en del som jeg visste innerst men som jeg aldri hadde sagt høyt. Som eksempel at jeg var veldig skuffet over nærstående personer som burde ha støttet meg men som ikke gjorde det osv. Endskapen var at tårene kom fossende og mye løsnet. Ikke bare følelsesmessig men også i ryggen og nakken. Jeg var der to ganger og selv om jeg var forberedt den andre gangen så hadde jeg jobbet videre med saken i hodet i mens. Begge gangene sovnet jeg tungt og lenge etterpå, så det var tøft å være kropp og hode. Selve hypnotiseringen var grei nok, jeg hadde kanskje ikke så sterk effekt av den som andre men resten. takk til ham sier jeg bare! Så du fortsetter veldig gjerne for min del. Stor følge-med-på-veien-klem.

Ååå, det var utolig befriende å høre om dine erfaringer med dette, Dollsine, tusen takk for at du delte!!!
Jeg har jo en teknisk utdannelse og er vandt til å tenke naturvitenskaplig til daglig, så for meg er dette noe helt "annet". Jeg klarer ikke å forstå det med hodet mitt, men har vel med årene kommmet mer og mer til å tenke som dere sier at det er mye mellom himmel og jord vi ikke har evne til å fatte. Jeg føler hun virkelig tar meg på kornet, det er en del ting hun helt umulig kan vite noe om som hun har kommentert på, og ja, jeg griner som en unge.... Men jeg føler virkelig varmen fra hendene hennes selv om det er en halv meter over meg, og jeg føler energien i kroppen fremdeles. Jeg sliter også med barndommen min, selv om jeg føler i hodet mitt at jeg har et gjennomtenkt og oppgjort forhold til den, så merker jeg at de følelsesmessige sårene fra den gang lett blir revet opp av ting som skjer også i godt voksen alder, og det igjen påvirker mine følelsesmessige reaksjonsmønstere. Kan det bare hjelpe litt er det verdt pengene, og hvis ikke får jeg bare si til meg selv at det er alle sjokoladepengene jeg nå har spart ved å legge om kostholdet som jeg isteden har kastet bort på noe annet.... De blir i alle fall ikke liggende igjen som en plagsom bilring både her og der da....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat