|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Kjære Bente-mi.
Nå har det seg slik at det hjertet ønsker, klarer hjertet oppnå. Om det er å gå videre, så kommer det til å skje - før eller siden. Du må gi deg selv litt tid, og evnen til å ikke haste med å bli "ferdig med det" er en gudegave for de som har det. Det fins mye mellom himmel og jord ingen vitenskap kan sette fingeren på. Selv har jeg erfart healing og vet at det hjelper. Noe er humbus, men noen er det som kan. Man blir ikke kvitt øvre bihulebetennelse bare fordi jeg ønsket det. Også på 10 minutter.
Det høres fornuftig ut at du er hos noen som kan hjelpe deg - om det er psykolog, fastlege, Ola Dunk eller en healer - så lenge du finner sinnsfred med det du gjør og det du oppnår, så er det INGEN som kan peke finger.
Det er både voksent og fornuftig å ta det steget du har gjort nå, og jeg håper du fortsetter healingen så lenge du har midler til å oppsøke hjelpen.
Vær obs. på prisen, dog. "Ekte healere" skal igrunn ikke ta særlig mye for det - det er i alle fall min mening. Reiki-healing kan alle lære, og det blir mer som et yrke. Nå vet jeg ikke hva du benytter deg av. "Min" healer har fått det fra oven og tar ingenting for det.
Hjertesorg er sorgen ingen kommer med blomster til. Så, derfor får du en liten en hos meg
Glad i deg.
 Tusen takk vennen for gode varme ord. Ja, jeg føler det hjelper, og at hun er en varm ekte person og har fått henne anbefalt av andre hun har hjulpet veldig, så så lenge jeg føler det fungerer og har råd til det kommer jeg nok til å fortsette. Koster meg mye mindre enn når jeg har vært til fysioterapi for ryggen..... Du har helt rett i at jeg begynner å bli utålmodig på å gå videre, men jeg vet også at det er mange følelsesmessige komplikasjoner helt fra barndommen av som gjør det ekstra vanskeig å håndtere. Har prøvd psykolog tidligere ang barndommen min, hjalp litt men ikke helt som jeg ønsket....Derfor tenkte jeg prøve noe annet nå, vi får se.....
|