|
Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?
Opprinnelig lagt inn av runnmensunn, her.
Jeg har vært åpen med alle om hva jeg gjør, syns jo dette er så bra at flere må få vite om dette. (nesten som en nyfrelst kristen) Men jeg opplever skikkelig sure miner fra familien når jeg takker nei til både det ene og det andre. Tror jeg snart kommer til å få en skikkelig skyllebøtte fra svigermor. Hun spurte meg om jeg trodde jeg kom til å dø hvis jeg tok en liten potetbit.... Hadde veldig lyst å si ja, men holdt inne.
Har og fått med mannen på dette (sikkert ennå verre å svelge for svigermor) Han har diabetes type 1 og merker virkelig på kroppen hvor bra dette kostholdet er. Trenger nesten ikke å ta insulin, og har aldri føling lenger. Men selv om vi forteller om dette er de skikkelig negativ...argh
Håper det gir seg med tiden, blir slitsomt vi er en stor familie som treffes ofte....
Men Lindemor.... takk for tips og omtanke 
Uff ja... det skal ikke bare være lett. Jeg synes det er kjempeflott at også din mann har lagt om kostholdet og at han har positiv helseeffekt av det. Det er uten tvil veldig bra. Det bør svigermor være glad for. 
Jeg tror at noen ganger får man bare la være å ta inn over seg hvordan folket reagerer. Gjøre det en selv mener er rett og smile. Håper det går seg greit til for dere med tiden! Flinke er dere!!!
|