|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Jeg har forresten funnet en butikk her oppe som selger LØV organiske te; den gleder jeg meg også til!
Er det noen spesiell virkning med den teen, eller er det bare for at det er godt, Dollsine, har aldri hørt om det før jeg
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Mitt vrangsøvde jeg satt i natt og ordna julegaver til mamma, pappa, søster og bror. Eks'en tipsa om en kul internettside, så nå er julegavene i boks for under 600 ,- Fri frakt osv!
Filmer, spill, engelske bøker, leker..... Bare bestillingen igjen!
3 filmer til mamma for 91 kroner = heaven!
Wow så flink!! Kan sikker spare mye penger på det ja, noe å tenke på... Jeg har en tendens til å vente med gavene til 3 uka i desember... Nesten som en mann på det området jeg, hater å innrømme det, men dere tar jo alt så fint her inne
Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.
Nå står mandel og kokosbrødet til bente1 i ovnen. Gleder meg til å smake om 37 minutter + avkjøling.
Gleder meg til å smake. Har kjøpt lavkarbovennlig syltetøy med kunstig søtning i dag. De hadde bare jordbær og blåbær, og jeg er ikke noe fan av blåbærsyltetøy.
Spent på jordbærsyltetøyet, altså!
Håper du liker brødet like godt som jeg, Appelsinpiken! Sikkert kjempegodt halvlunkent med smør og syltetøy, for det har litt kakeaktig konsistens
|