|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Takk for lykkeønskninger, dere er skjønne -En ting er helt sikkert: Jeg hadde aldri greid det uten dere!!!
Og masse gratulerer til Appelsinpiken og MariaB også med vektnedgang. Sååå deilig
Synes så synd på deg med den hybelen, Appelsinpiken - skulle ønske jeg kjente noen i Oslo som kunne hjelpe deg med hybel, men greier ikke komme på noen. -Og nå som du har puslespill klart til veggen og alt - utrolig flink - min tålmodighet strekker dessverre ikke til slikt, er en skikkelig hissigpropp, må jeg innrømme....
Sønnen min har vært en del plaget med kviser, men er blitt så mye bedre den siste tiden etter at kosten i heimen er endret. Etter nesten to uker på speiderleir var det imidlertid blusset skikkelig opp igjen. Så ingen tvil om at det er kostholdet som hjelper. Så nå har jeg lavkarbo Mandel/kokos brødet mitt i ovnen. Håper han vil like det, slik at han også blir helt melfri en periode. Lager ofte litt ris eller pasta til han som tilbehør til middagene, men han sier det er unødvendig for han liker lavkarbo maten så godt, så jeg dropper kanskje det er periode også, så han får orden på huden igjen Utrolig hvor stor påvirkning de karbene har altså!!!
|