Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-11, 10:08   #2656
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Må bare fortelle dere om et fantastisk initiativ: En salsainstruktør fra Sveits har tatt kontakt med oss. Tragedien som rammet oss 22.juli hadde gjort så sterkt inntrykk på han at han ønsket å markere sin støtte til det norske folk i vår tro på og arbeid for fred og demokrati. Han tok derfor selv initiativ til å komme på besøk til Stavanger, for å bidra på sin måte, med danseglede og inspirasjon. Han betaler reise selv og gir gratis workshop på åpningsdagen for kursene våre i høst. Synes det var så fantastisk at jeg bare måtte dele med dere

Så flott!=) Virker ihvertfall som en fantastisk fyr, det er helt sikkert

Det puslespillet høres forferdelig ut Appelsinpiken Jeg hadde nok ikke hatt tålmodighet til det der nei=)

1 oktober....! Jeg er bedt på sånn forferdelig familietreff jeg da... Med fullt av folk som sikkert har sett meg en gang når jeg var bittelita og sier: Næmmen så stoooor du har blitt da, sist jeg så deg var du jo såååå lita... Det er ikke sånn at jeg har skyti i været de siste åra liksom, jeg stoppa på 170 i 15-årsalderen jeg

Jeg synes også vaskedame høres ganske lurt ut Sanna=) Kunne igrunn tenkt meg det selv jeg, men det blir vel for dumt - klarer 80kvadrat selv liksom..

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat