Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-11, 09:24   #2653
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Været er tungt og regn her også Dollsine og Sanna - om det er til noen trøst. Når skal jeg få startet med den malingen da?????

Sanna: Høres jo fantastisk flott ut det huset ditt da -Men ja, ser at det blir litt jobb.... Hva med vaskehjelp, da, er ikke det mulig å skaffe der du bor heller? Hadde det en periode, og det var bare fantastisk deilig å komme hjem fra jobb til nyvasket hus!

Må bare fortelle dere om et fantastisk initiativ: En salsainstruktør fra Sveits har tatt kontakt med oss. Tragedien som rammet oss 22.juli hadde gjort så sterkt inntrykk på han at han ønsket å markere sin støtte til det norske folk i vår tro på og arbeid for fred og demokrati. Han tok derfor selv initiativ til å komme på besøk til Stavanger, for å bidra på sin måte, med danseglede og inspirasjon. Han betaler reise selv og gir gratis workshop på åpningsdagen for kursene våre i høst. Synes det var så fantastisk at jeg bare måtte dele med dere

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat