Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-11, 09:07   #9331
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

I den nye Atkinsboka "friskmeldes" koffein, og det antydes at moderat inntak faktisk kan hjelpe forbrenningen. Men jeg tror det er en sånn ting man må teste selv hvor godt man tåler, som med så mye annet. Høres jo ikke helt usannsynlig ut at for høyt koffeininntak i forhold til egen tålegrense kan bli en kjip stressfaktor for kroppen.

Ah, visste jeg det ikke! Jeg har jo bare den engelske DANDR fra tidlgi 2000-tall, har ikke kommet så langt som å kjøpe den nye.
Jeg her liksom alltid hørt at fire gjennomsnittlig store kopper er "perfekt", ikke nok til at man får for mye koffein, men akkurat nok til at man drar fordel av de gode stoffene i kaffen.
Ikke at jeg drikker fire kopper om dagen, altså ... Jeg tror vel jeg må doble det tallet ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥