Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-11, 08:50   #9329
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg har også brukt noen billige converse knock-offs til dette, ikke krympa de og ikke bleika de, da holdt de seg godt gitt. Men putene mine ble jo kjempefluffy og fine, det er et must og ha tennisballer/sko i tørketrommelen når man tørker dun ellers får man bare en rar klump ut igjen

Det funka fett som bare det! Ikke noe endring på skoene, og dyna ble helt fantastisk! Som da den var ny!

Cyan: Dette er diskutert opp og i mente så lenge jeg har vært medlem her, og jeg har fortsatt til gode å skjønne hvorfor. Atkins sier jo også noe om dette, men man får liksom ingen god forklaring. Noen sier at kaffe kan senke blodsukkeret, noen sier det helt motsatte. Så vidt jeg har forstått det så har det mye å si hva du spiser i forhold til hvordan kaffe påvirker sånne ting, men gud ... Jeg har mistet oversikten for lengst, og drikker min kaffe med den beste samvittighet. Å være uten kaffe har aldri gjort noe for vekta mi.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥