Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-11, 08:28   #9323
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

I dag begynner jeg med ketolyse igjen og siden det er en stund siden sist jeg var på det så har jeg begynt å glemme litt. Jeg sitter å lager en dagsmeny nå, men havner på ca 4 g karbo. Er det sånn at jeg ikke vil gå ned om jeg er for lav på kh? bør jeg heller la det være som det er, men 'fylle opp' med grønnsaker for å øke karbene? eller fettholdigeproduketer som rømme og ost?

Det kan hende at du går ned på 4 gram KH, men poenget med ketolysekuren er jo å ligge på 15-20 gram KH per dag så da bør du bestrebe på å gjøre det. Hvis ikke følger du jo strengt tatt ikke ketolysekuren

Hva du skal fylle på karbokvoten din med kommer an på hvor mye fett du har fra før. I utgangspunktet foreslår jeg at du fyller opp med mest mulig grønnsaker og supplerer med fete meieriprodukter dersom det er knapt med fett.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening