Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her. Jo, Karbomamma startet tråden og har blitt borte for oss Hun vil ikke høre etter når vi roper engang Når jeg har spist taco/tortilla tidligere har jeg vært sååå avhengig av sånn tortilladip (tror det er maarud?) på jeg, og uten er det bare ikke det samme Vet ikke om det kan funke å lage eget tacokrydder og så bruke det i rømme som dip Uten den blir det liksom ikke verdt det for min del å skulle kjøpe lefser, for den mååå være på for at taco ska bli skikkelig godt... Hmmmh.. Nå lager jeg muffins, IGJEN Fått litt hjelp med å spise opp de jeg lagde her om dagen asså, men må nok ta mesteparten av skylda selv
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
Jo, Karbomamma startet tråden og har blitt borte for oss Hun vil ikke høre etter når vi roper engang Når jeg har spist taco/tortilla tidligere har jeg vært sååå avhengig av sånn tortilladip (tror det er maarud?) på jeg, og uten er det bare ikke det samme Vet ikke om det kan funke å lage eget tacokrydder og så bruke det i rømme som dip Uten den blir det liksom ikke verdt det for min del å skulle kjøpe lefser, for den mååå være på for at taco ska bli skikkelig godt... Hmmmh.. Nå lager jeg muffins, IGJEN Fått litt hjelp med å spise opp de jeg lagde her om dagen asså, men må nok ta mesteparten av skylda selv
Hjemmelaget tacokrydder i rømme er sikkert kjempegodt som dip kan jeg tenke meg Har ikke prøvd selv da - liker så godt rømmen som den er jeg