|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Ja, slik jeg oppfatter det jeg har lest om dette, skal dietary fiber trekkes fra. Det betyr også at tortillaene bare har 3 effektive karber. Men som sagt, jeg spiste to lefser+ fyll, salat og tacosaus og falt ut. Men er jo enkelt feks å droppe tacosaus og heller bruke rømme og guacemole, da sparer en en del, samt evt bare ta en lefse istedenfor to. Det skal jeg prøve neste gang -Og etter min mening smaker de nesten bedre enn vanlig tortilla!
Du....brukte du vanlig tacokrydder? Det er fullt av sukker og kan ha vært medvirkende? Tror ikke tacosausen er verst; iaf ikke Santa maria sin.
Takk Rikkem0r! Jeg sier fra hvis det blir aktuelt. Jeg har vært detektiv og fant en butikk ett par mil fra Trondheim. Ringer dem i morgen og sjekker tenker jeg. Den middagen skal jeg teste ut! Som jeg savner pasta carbonara!
Magen er mye bedre, har spist litt mat også. To små porsjoner med salat og rester av tacoen fra i går og er stappmett. Tenker jeg skal prøve å gå en rolig tur snart. Det er fotball på TV og jeg er ikke særlig interessert. Ser du er det Rikkem0r - hvem ser du på?
|