Her har det skjedd sååå mye nå at jeg har nestn detti ut I tillegg er jeg litt opptatt i hodet med å se på fotballkamp så sliter med konsentrasjonen Men gooood bedring Dollsine! Håper det gir seg fort Og varer det må du gå til legen og tvnige dem til å sjekke deg ordentlig ut Har akkurat laga denne til middag jeg=) Nyyydelig!=) Og stappmett etter halve
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her. Ikke spis all sjokkisen da snuppa! Det ordner seg med hybel, bare vent. Kanskje et månedskort er verdt å kjøpe slik at hybelen dukker opp? De selges også i Danmark, se link på siden jeg la med på innlegget mitt. Noen som vet hvor LØV te er å få kjøpt i Trondheim eller Oslo? Finner utsalg i Bergen men der er jeg ikke.
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Ikke spis all sjokkisen da snuppa! Det ordner seg med hybel, bare vent. Kanskje et månedskort er verdt å kjøpe slik at hybelen dukker opp? De selges også i Danmark, se link på siden jeg la med på innlegget mitt. Noen som vet hvor LØV te er å få kjøpt i Trondheim eller Oslo? Finner utsalg i Bergen men der er jeg ikke.
Vet du, jeg skal en uke til Bergen på kurs jeg fra 15-19 august, så jeg kan gå på leit etter den sjappa du har finni jeg da og kjøpe for deg og sende? =) Kjenner jo ingen der heller, så er ikke akkurat sånn at jeg er plaga med fulle kvelder etter kurset Nå må fokuset tilbake på fotballen for en stund, og så skal jeg ut å kjøpe meg jordbær så det blir jordbær og fløte til kveldskos Ja, og Prutti'n! Så braaa at vekta var hyggelig!=)=)=) Kjempestas, og du er kjempeflink!