|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
h
Sitat:
Det ble ikke noe maling på meg heller, heller ikke gåtur. Fikk en forferdelig magegreie med smerter og mange doturer. Mer som full stopp og ikke på samme tid. Det er så ille at jeg ofte besvimer, så jeg kunne tenkt meg å vite hva/hvorfor egentlig. Når det står på kommer jeg meg ikke til lege, og etterpå er for seint. Sovnet heldigvis til slutt i dag, for det er ganske hardt til kroppen. Har hatt det før og, men muligens ikke så ille etter jeg la om kosten. Det er mer som jeg har spist noe som på den ene siden stopper magen og på den andre siden er "forløsende" og så blir dette en kræsj. For mange år siden fant jeg ut at ris og tildels pasta utløste svineriet, så det sluttet jeg med. Av maten i går som kan ha vært feil spiste jeg noen få natchos (6-8 stk) og en fribol lakris. Det kan ha vært disse to, men jeg spiste så lite. Det eneste som hjelper er å spise en banan (av alt), noe jeg ikke har i huset nå. Prøvde meg på cocosa men var ikke lurt. Nå har jeg spist litt og sitter bare og venter på at smertene skal komme tilbake. Blæh! Sutre og syte. Godt å "klage sin nød" til dere, men nå er det nok. Tilbake til sofaen! Klem!
Du må komme deg til lege, - jeg lurer på om det kanskje kan være gallestein, eller noe.
Du må ikke gå med dette, for når det er så vondt at du svimer av, er det på tide å gjøre noe.
Det er absolutt ikke nødvendig å ha smertene, når du er hos legen....