Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-11, 16:12   #2596
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Pruttilutt!!!! Synes jeg ser deg der du argumenterer for og mot å veie deg. Var det på vekta di du gjorde det? Sent på kvelden, etter mat og drikke, med klær på er jo lovende uansett da. Måtte det kunne skje meg??

Så bra Maria at du har nådd målvekten din!!!!!!!! Gratulerer så mye! Klart du blir med oss videre! Hva tenker du på? Tenk på alle de gode rådene og tipsene du har til oss som kommer der bak!

Nyt en dag uten planer; er du litt sliten så trenger du en rolig dag. Kos deg med komle - nam nam. Generell lavkarbo høres perfekt ut. Du sier du tenker å ligge på mellom 30-50 og da lurer jeg på hva du har spist av kh til nå?

Hm...kan jeg be om litt voksenopplæring Sanna: hva er og hvor får du kjøpt Aware kakaopulver. Og hvorfor ikke bruke vanlig freia? (sikkert et dumt spørsmål, men.......)

Takk for tipsene ang ismaskin Bente og Sanna. Gubben snakker om det skjønner dere; han som kan spise - og faktisk gjør det - is døgnet rundt. Jeg kjenner ham og tenker det kan være lurt å være i forkant hvis han plutselig bestemmer seg for at ismaskin er tingen å gi til kona

Jeg skal sende ny bestilling til iherb om litt når jeg har sortert litt mer og vet hva jeg skal ha. Det pulveret du har bestilt er det vanlig søtning? Jeg kan tenke meg suketter, men så noen skrev at det var en ekkel ettersmak på dem så derfor tok jeg dem ikke med. Mer som det er bedre med vaniljesmak av teen...... Og du kjære venn...greit at du spiser sjokolade - men gjør du det som "trøst" på en dårlig dag? Klem!

Så synd du ikke har fått hybel da Appelsinpiken! Det er vel i Oslo som her i Trondheim at det er et voldsomt press på alle hybler? Her oppe roer deg seg ned litt utpå høsten og det blir lettere å finne seg en. Kanskje det samme skjer i Oslo sånn at du får et sted å bo om ikke så lenge? Hva skal du studere forresten? Men du.......det er helt ok at du spiser sjokolade, men gjør du det som mental trøst???

herlig søndag Bente som har fått ryddet i klesskapet! Jeg legger det som er "på vent" lengst inne og henter det fram med ujevne mellomrom. Om ikke annet rører seg så er det deilig å se at den skjorta som er kjøpt på salg nærmer seg å passe. Optimist sa du? Må være det

Det ble ikke noe maling på meg heller, heller ikke gåtur. Fikk en forferdelig magegreie med smerter og mange doturer. Mer som full stopp og ikke på samme tid. Det er så ille at jeg ofte besvimer, så jeg kunne tenkt meg å vite hva/hvorfor egentlig. Når det står på kommer jeg meg ikke til lege, og etterpå er for seint. Sovnet heldigvis til slutt i dag, for det er ganske hardt til kroppen. Har hatt det før og, men muligens ikke så ille etter jeg la om kosten. Det er mer som jeg har spist noe som på den ene siden stopper magen og på den andre siden er "forløsende" og så blir dette en kræsj. For mange år siden fant jeg ut at ris og tildels pasta utløste svineriet, så det sluttet jeg med. Av maten i går som kan ha vært feil spiste jeg noen få natchos (6-8 stk) og en fribol lakris. Det kan ha vært disse to, men jeg spiste så lite. Det eneste som hjelper er å spise en banan (av alt), noe jeg ikke har i huset nå. Prøvde meg på cocosa men var ikke lurt. Nå har jeg spist litt og sitter bare og venter på at smertene skal komme tilbake. Blæh! Sutre og syte. Godt å "klage sin nød" til dere, men nå er det nok. Tilbake til sofaen! Klem!

Svar med sitat