Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-11, 14:41   #2590
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

jeg heller mer og mer å ha en mer moderat lavkarbo livsstil. Ettersom jeg nå er normalvektig per definisjon, så er det vel også det som anbefales Endrer egentlig ikke på så mye, spiser fortsatt fet og god mat, men kommer ikke til å ha restriksjoner på grønt lenger. Har ikke regnet på det, men mellom 30 og 50 karber tror jeg at jeg kommer til å ligge på

Får jeg fortsatt lov å være med dere?

Selvfølgelig må du fortsette sammen med oss Vi ville savnet deg vet du! Det er forresten mange som går greit ned i vekt på 30-50 karber - og funker det ikke, så tar det jo bare noen dager å være i ketose igjen

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Snikveide meg i går hos venninnen. Hadde t.o.m. en lett ullkjole på, spist mat, drukket og det var sent på kvelden: 93,1. Det aksepterte jeg. Det var under 95. I'm doing something right?

Takk for alle deilige kommentarer

Så bra Pruttis Kanskje du bare måtte litt ned på kalorimengden? -Er jo en del som må det for å få av siste rest. -Og da er det jo veldig praktisk at du ikke er så veldig sulten, da, kanskje gir kroppen din deg beskjed
Håper du hadde en koselig kveld med venninnen din i går

Her lar maleværet vente på seg, så er redd det ikke blir maling på meg i dag Lette litt i skapene for å finne klær som var klare for å kasseres til malerklær, og fant ut at det var på tide med en skikkelig opprydding og sorterting. Guuuud hvor mye klær jeg har som lenge har vært for små - mye mer enn det som jeg har krympet ut av - er vel kjekkere å shoppe når man er tynnere Nå har jeg i alle fall fått sortert skikkelig og lagt ting slik at jeg lett finner ting etter hvert som de passer. Masse fint jeg jeg helt hadde glemt jeg hadde - litt kjekt da

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat