Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-11, 11:08   #2581
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Tusen takk Manne - det med 15min på benken står ikke i min bruksanvisning (leste den nøye), men det skal jeg jammen prøve neste gang! Alltid godt med tips

Dollsine: Skal du kjøpe ismaskin, vil jeg absolutt anbefale deg å kjøpe en som er automatisk. Det var det jeg trodde jeg gjorde - men beskrivelsen på nettet var missvisende. Hvis du skal gjøre det, så gå på en elektrisk butikk!
Softis blir det IKKE, det må man ha dyre spesialmaskiner for. Konsistensen blir heller ikke helt som kjøpeis - de putter jo oppi masse unaturlige e-stoffer for å få konsistensen slik den er. -Blir mindre isete og mer kremete i maskin enn for hånd, da! Men smaken synes jeg blir mye bedre på hjemmelaget enn på kjøpeis - kun de aller dyreste kjøpeisene som kan konkurrere med smaken på hjemmelaget is. -Og så kan man jo tilpasse oppskriften til akkurat det man liker best selv

Og Dollsine: Tusen takk for den linken om steviadråpene - kjempenyttig. Jeg har lagt inn ny bestilling for noen dager siden, bl annet på stevia pulver uten smak i posjonsposer, kan være greit med noe uten smak også, ja!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat