Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-11, 20:35   #886
Bollemor
Medlem

Bollemor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 38
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Har nå "slanket" meg i 8 mnd og er ganske lei kosten akkurat nå.

Kommer nok av at jeg ikke har hatt tid til å stå på kjøkkenet og lage så mye god mat som jeg gjorde i begynnelsen. Tenker det blir bedre nå høsten kommer. ER jo så mye godt man kan lage om man bare gidder.

Vekta går nedover ennå. Er bare 300 gram fra halv-veis. Dvs det magiske 10 kg-tallet Vet jo ikke hva som skjer nå når vi reiser på ferie og blir borte i 2 uker.

Får inderlig håpe at vekta holder seg sånn noenlunde. Skal bare til vårt naboland, så da klarer jeg å skaffe meg den maten jeg trenger, håper jeg .

Får håpe vi klarer å blåse liv i gjengen her etter sommeren og kjempe sammen om å nå våre mål. Ha en fin sommeruke, alle sammen.

Ikke gi deg nei, du har jo had så en bra en framgang kommer seg sjø.. men skjønner det med maten da, blir litt fort lei av maten jeg også.. liker eller ikke at jeg må planlegge alt! Værste er vel når jeg skal på jobb..og ha alt klart til da.
Men jeg skal virkelig gi jernet fram til jul nå. Håper på kunne være under 65 til jul jeg! det burde jeg egentlig klare.. er 78 kg nå og satser jeg på å gå ned 15 kg til jul som er 20 uker til.. så er det et vektap på 0,75 i uka.
Det er jo oppnåelig så lenge jeg holder meg hard!!!!

Hvordan går det ellers der ute??
Jeg har nå fått besøk av tante rød, som jeg ikke har besøk av siden januar.. og før det var det nesten 4 år siden jeg sist har had det. ( gått på p-sprøyte) og håper kroppen renser mye nå. Kan det være mulighet for at vekta har gått tregt ned på grunn av at jeg ikke har had mensen på så lenge?? Føler meg utrolig oppblåst.. og føler meg 5 kilo tykkere nå, Men likevell så kom jeg meg inn i en buske som jeg sikkert ikker har brukt på over 2 år!!!

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat